lørdag 20. april 2013

Jada, jeg er i live...!

Å hoy, her har det vært lite aktivitet de siste 8-9 månedene...!
Ikke det at jeg ikke har hatt tid til å skrive, men jeg har rett og slett glemt det av.
Så jeg må vel bare innse at jeg ikke egner meg som blogger ;)

Nå har jeg bare 5 måneder igjen av lærlingetida (grøss og gru!), så er litt spent på hva jeg kommer til å gjøre etter september!

Men over til strikkefronten; Siden slutten av februar i fjor, så har jeg nå strikket 12 mariusgensere, derav 4 i voksenstørrelse :)


I fjor høst en gang bestemte jeg meg for å prøve ut oppskriften på Bellavotter, som jeg trodde va MEGET vanskelig. Men da jeg strikket vott nr 1 på gjennomsnittelig 3,5 time, så skiftet jeg mening.
Det resulterte jo da selvfølgelig i at det ble strikket en del par :)

Her for et par uker siden fant jeg en ny oppskrift som falt i smak; Enkel vest fra Pickles, og den måtte jo selvfølgelig prøves!
Nå har jeg kommet ca halvveis på nr 6 :)
De 4 første strikket jeg på 4 dager, nr 5 brukte jeg 1 uke på, så får vi se hvor lang tid jeg blir å bruke på nr 6 ;)

Men, bilder får komme senere tenker jeg :)

Ha en fortsatt fin søndag alle der ute!

~ Åse ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar