Da har visst denne frøkna lagd seg en ny blogg igjen. Her kommer jeg forhåpentligvis til å skrive litt om livet som lærling på Hurtigruta, samt strikkingen min.
I går kom jeg til å tenke på at jammen har jeg en del UFOer jeg må få ferdig!
Men nå er det ganske straks et nytt år man kan ta i bruk til sånt :)
Selv er jeg så heldig å få starte det nye året sammen med mine kjære kollegaer ^^,
Må vel nesten poste et bar bilder av noen av mine strikkeprosjekter gjennom 2011;
| Strikket i str 6/9 mnd, etter oppskrift fra Drops design |
| Selbuvotter i friske farger til en av mine kollegaer :) |
![]() |
| Selbuvotter i "Harley-farger" til en av mine kjære kollegaer :) |
![]() |
| Monsterbukse til en liten pjokk :) |



