lørdag 5. mai 2012

Til sjøs og sånne ting

Da er vi akkurat på tur til å legge fra kai i Vardø, ser det ut for. Og vi er sydgående igjen ^^,

I løpet av de siste dagene har jeg faktisk klart å gjøre ferdig et par UFOer og i tillegg startet på et par nye prosjekter. Jeg har også kjøpt inn garn til 2 Mariusgensere; en til meg selv, og en som skal være julegave.
Skal man strikke julegaver, så er det jo tross alt greit å ha litt tid på seg :)

Må vel nesten legge med et par bilder, både av ferdige prosjekter og litt natur :)

Geirangerfjorden

Var det noen som sa solnedgang?

Kong Harald

Solnedgang <3

En eller annen plass mellom Øksfjord og Tromsø

Stille sjø

Solnedgang en eller annen plass mellom Bergen og Kirkenes 

MS Fram (uklart bilde, men...)

Ankelsokker

Ankelsokker med fletting

Da er det vel på tide å avslutte dette innlegget, siden jeg startet på jobb igjen om 15 minutter.. :)
Ha en fortsatt fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    5 ufoer down, ikke verst!! :) Syns det er så artig med så fine farger på Selbuvottene du strikker :)
    Ankelsokker æ neste ut på lista mi å, må berre bli ferdig med et par pynteragger e begynte på i februar fyst ;)
    klemz

    SvarSlett
    Svar
    1. ;)
      Er mye morsommere med "farge" på selbuvottene istedet for bare svart og hvitt! :)

      Ankelsokkene (de grønne) er superenkle å strikke! Jeg strikket vel så og si ferdig 1 på en kveld ;)
      De andre strikket jeg med tykt garn og tykke pinner, så de gikk forholdsvis raskt, når jeg klarte å henge med i mønsteret :)

      Slett