søndag 15. januar 2012

Prøveprosjekt 2012 - #1

Jeg må bare unnskylde at det har vært litt lite blogging den siste uka, men jeg har vært i Tromsø og tatt IMO-60.
Og for øyeblikket er jeg på Rognan på besøk hos min kjære venninne T :)

Fikk streng beskjed om å ta turen hit, med begrunnelse av at hun ikke hadde rørt strikkepinner på flere uker!

Men det har da blitt litt strikking, selv om det skranker på blogginga;
Selbuvotter til baby
Str: 6/9 mnd
Garn: BabyUll fra SparKjøp
Pinner: 2,5


Babylue fra Drops
Str: 0/3 mnd
Garn: Baby Wool Color
Pinner: 2,5
Og til slutt dette bildet som er tatt
i et spektakulært lys
i Vesterålen
lørdag 07.januar
Lua som er på bildet over er nr 2 jeg strikker i dette mønsteret. Den første ble jeg ferdig med på fredag kveld, denne i går kveld, og nå er jeg kommet halvveis på nr 3.

Ellers må jeg meddele at mens jeg var i Tromsø fant jeg ut at de ha har 4 garnbutikker der!!
Det resulterte i ca 2 poser med garn, fordelt på 3 butikker. 
Noe som absolutt ikke er sunt, ihvertfall ikke for økonomien min...!
Men det positive er at garnlageret mitt ikke kommer til å krympe med det første :)

Så ha en fortsatt fin søndagskveld, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar